- Úvod
- LED cyklosvítilny dle značek
- Gaciron V9D-1800 světlo na kolo přední
Gaciron V9D-1800 světlo na kolo přední
- Akce

- Kompletní specifikace
- Související zboží5
- Gaciron V9D-1800 světlo na kolo předníSkladem2 183 Kč1 804,1 Kč bez DPH
GACIRON® V9D-1800 Blue Limited Edition
model V9D nyní přichází vytuněný s vyšším výkonem a větší baterií!
Limitovaná edice se může pochlubit výkonem 1800 lumen a integrovanou baterií o kapacitě 6700mAh (to je 35% více oproti základnímu modelu) a dosahuje tak úměrně delší výdrže svícení. Každý kus má navíc svoje sériové číslo a je dodávaný v luxusním černo-zlatém balení.
- světelný výkon1800* lumen (srovnatelný s reflektorem automobilu)
- Dual Wide Beam - propracovaná optika s ideálním kuželem světla pro cyklistiku
- neutrální teplejší odstín světla
- dálkové ovládání - přepínání režimů umístěné na gripu řídítek
- 4 světelné a 2 speciální režimy
- 3-barevný led indikátor stavu baterie
- integrovaná dobíjecí baterie 6700mAh (dobíjení přes microUSB)
- speciální funkce Powerbanky (umožňuje dobíjet mobilní telefony a další zařízení)
- voděodolnost proti dešti
Na svítilnu Gaciron V9D poskytujeme garanci originálního výrobku, rozšířenou 3-letou záruku
Dual Wide Beam reflektor je vybaven difuzními TIR čočkami, které jsou v horní části vybroušeny tak, že se světlo směřující nahoru láme dolů. Vzniká tím kužel rovněž široce osvětlující celý prostor před jízdním kolem a V9D má tak jednoznačně výhodu před ostatními cyklosvítilnami, které obvykle disponují přepáleným středním kuželem svítícím hlavně do dálky. Tento systém je také příjemnější pro ostatní účastníky silničního provozu, nedochází k úplnému oslňování. Jedna z čoček je vybroušena do poloviny a spodní nebroušená část tak zajišťuje prodloužení dosvitu na 200 metrů a více. Reflektory mají navíc integrované postranní modré prstence, které zajišťují viditelnost cyklisty ze stran. Odstín světla je neutrální teplejší bílá - oproti klasickému studenému je teplejší odstín přirozenější pro oči, má přesnější barevné podání překážek a terénu, zlepšuje reakce a orientaci cyklisty.
► Světelné režimy
Svítilna disponuje čtyřmi světelnými a dvěma speciálními režimy (Strobo a Breathing). Režim Middle 500 lumen s výdrží** přes 6 hodin svícení je nejpoužívanější režim vhodný pro běžnou jízdu po silnici. Komfortní plynulé blikání "Breathing" 50-100 lumen s výdrží** svícení až 50 hodin je zase ideální volbou pro denní svícení. V hlavním menu jsou dostupné 4 světelné režimy a režim Breathing. Režim Strobo není v hlavním menu a je dostupný odděleně až po dlouhém stisku tlačíka.
► Napájení a speciální funkce powerbanky
Světlo má vestavěný akumulátor Li-Ion o vysoké kapacitě 6700mAh. Dobíjení akumulátoru je zajištěno přes pracho-vodotěsný microUSB konektor umístěným na spodní straně svítilny. Svítilnu tak lze velmi jednoduše nabíjet z jakéhokoliv USB 5V zdroje (nabíječka na mobil, PC, Notebook, USB adaptér do sítě ). Svítilna lze také dobíjet i za provozu (např.z powerbanky). Akumulátor má velmi dlouhou životnost - vyšší než 500 cyklů - odpovídá více než 5 letům běžného používání a i po skončení životnosti je možné jej u nás jednoduše vyměnit za nový. Funkce powerbanky - tato funkce umožňuje využívat svítilnu jako PowerBanku pro dobíjení zařízení se vstupem na USB dobíjení (mobilní telefony, tablety atd), výstup má rychlonabíjení 2A.
► Indikace stavu baterie
Nízkou kapacitu baterie elektronika oznámí změnou barvy LED podsvícení multifunkčního tlačítka (modré podsvícení= 100% až 61% / oranžové podsvícení= 60% až 21% stavu baterie, červené podsvícení= 20 až 0% baterie).
► Konstrukce svítilny a ovládání
Tělo svítilny je kombinace slitiny aluminia 6063 s výborným odvodem tepla od elektroniky (svítilna tak může svítit na nejvyšší výkon bez zásahu termoregulace) a odolného plastu. Svítilna je voděodolná proti stříkající vodě a dešti. Svítilnu lze ovládat jak tlačítkem na vrchu svítilny, tak i přídavným dálkovým ovládáním, které se zapojí usb kablíkem do konektoru nabíjení a upevní se suchým zipem blízko gripu řídítek; cyklista tak neztrácí kontrolu nad řízením při přepínání režimů. Kompletní hmotnost svítilny je pouhých 200g včetně integrované baterie. Svítilnu lze po odebrání z držáku používat také jako klasickou ruční svítilnu pro využití při sportech, turistice nebo v domácnosti.
► Montáž na řídítka nebo přilbu
Montáž na řídítka se provádí nacvaknutím do přiloženého držáku, který může být na řídítkách umístěn trvale. Vyjmutí nebo vložení svítilny je tak otázkou okamžiku. Úchyt má možnost nastavení na různé průměry řídítek (20-35mm). Držák je horizontálně 360° otočný a úhel je možné nastavit krokově po 15°. Držák je stabilní a svítilna drží spolehlivě i při průjezdu těžkým terénem. Lze také zakoupit náhradní držák, pokud máte více kol a chcete ušetřit čas přehazováním držáku. Montáž na přilbu pomocí držáku na přilbu. S předsazeným držákem H09 je uchycení svítilny možné kombinovat i s dalším příslušenstvím jako GoPro kamera nebo Garmin cyklopočítač.
Podívejte se na recenze od ověřených zákazníků na portálu heuréka.cz
Vlastnosti a technické parametry:
- LED čip: 2x CREE XM-L2
- čočky reflektoru: 2x TIR PMMA
- dosvit více než 200 metrů
- maximální světelný tok: 1800 lumen* (reálný změřený údaj)
- počet režimů: 4 světelné + 2 výstražné
- paměť na poslední zvolený režim po opětovném zapnutí
- integrovaný akumulátor: Li-Ion 6700mAh
- vstup/výstup USB 5V/2A
- doba nabíjení zcela vybité baterie: až 4h
- nabíjení: micro USB 5V konektor
- nabíjení jiných zařízení: USB konektor 5V 2A
- materiál těla: slitina hliníku, odolný plast
- voděodolnost: IPX6 (stříkající voda, déšť)
- integrované teplotní čidlo s regulací výkonu proti přehřátí
- ochrana proti podbití a přebití
- hmotnost svítilny: 200g (včetně baterie), bez držáku
- montáž: otočný 360° držák
- rozměry svítilny: délka 118 x průměr 53-32.5 mm (bez držáku)
Obsah balení:
- svítilna Gaciron V9D-1800
- otočný držák na řídítka
- integrovaný dobíjecí akumulátor Li-Ion 6700mAh
- dobíjecí USB kabel
- dálkové ovládání na řídítka
- dárková černo/zlatá krabička
- český manuál
- 3 roky záruka***
Pro kompletní osvětlení kola doporučujeme V9D kombinovat s našimi zadními světly.
Odpověď na častý dotaz 1. - porovnání typově podobných svítilen Gaciron V9D a Fenix BC30: 1) Gaciron má vyšší světelný výkon 1800 lumen oproti 1200 lumen u BC30 - pokud nebereme v potaz u BC30 možnost chvilkového "Burst" módu, který má 1800lm a je dostupný pouze stisknutím a držením tlačítka dálkového ovládání. 2) Gaciron má zabudované vysokokapacitní akumulátory, které se u BC30 musí dokoupit. Gaciron dále funguje i jako powerbanka a může se z něj dobíjet např.mobilní telefon 3) s bateriemi souvisí i jejich nabíjení, V9D má USB konektor nabíjení a baterie lze prakticky nabíjet přímo ve svítilně, u BC30 je nutné je vyndat a nabíjet v externí nabíječce, kterou je také nutné zakoupit. 3) možnost vyjmutí baterií u BC30 je na druhou stranu výhoda v tom, že na delší výlety je možné vozit náhradní sadu akumulátorů s sebou a měnit i po cestě. 4) Rozměry jsou takřka shodné, Gaciron je jen o 1cm kratší 5) Gaciron má navíc režim plynulého blikání 6) poslední a zásadní rozdíl je v pořizovací ceně - BC30 s nutností dokoupení akumulátorů a nabíječky vychází téměř na dvounásobnou cenu V9D.
Odpověď na častý dotaz 2. - porovnání typově podobných svítilen NiteNumen X8 a Gaciron V9D-1800: Nitenumen X8 je proti V9D menší, kompaktnější, má kvalitní celokovové tělo. Gaciron V9D-1800 má o 50% vyšší maximální výkon (1200 lumen u X8 a 1800 lumen u V9D), má mnohem lépe propracovanou optiku (kužel světla), funkci powerbanky a je o 40g lehčí (240g X8 / 200g V9D).
*u nás uvádíme pouze reálné údaje výkonu svítilen a každou svítilnu měříme na našem kalibrovaném lumenmetru. Měření OTF světelného výkonu v integrační kouli: Měření proběhlo při plně nabitém akumulátoru. Při testu použita integrační koule TES. ***prodloužená záruční doba se vztahuje na výrobní vady - poruchy elektroniky atd. Nevztahuje se na mechanické závady vzniklé opotřebením (vytržení, zlomení kabelu apod) a nevztahuje se na kapacitu baterie, která je pokládána za spotřební materiál. **orientační časy výdrže poskytnuté výrobcem, změřené za laboratorních podmínek, počítají i se zásahem teplotní ochrany a provozem při snížení výkonu. Reálné časy výdrže zavisí na provozních podmínkách a při nadstandardním chlazení za vyšších výkonů se mohou parametry lišit